خطرات ناشی از پروتئین در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پروتئینوری است که معمولا اولین علامت نفروپاتی دیابتی. به نوبه خود، این علائم همچنین ممکن است برخی از خطرات برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت شود. بنابراین، مدیریت بهتر از پروتئین، پیش آگهی بیماران بهتر خواهد شد.

پروتئین و نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی (DN) سندرم بالینی است که بدان معنی است که بیماران دیابتی حداقل دو بار از میکروآلبومینوری در 3 تا 6 ماه است. مراحل اولیه بیماری کلیوی ناشی از دیابت معمولا میکروآلبومینوری، اما به تازگی، بیشتر بیماران از پروتئین شدید رنج می برند ممکن است 300 میلی گرم / 24 ساعت تجاوز.

همانطور که توسط nephrologists گفت، DN معمولا با فشار خون بالا، پروتئین و زوال تدریجی عملکرد کلیه همراه است.

خطرات پروتئین در ادرار این بیماران

مقدار زیادی از پروتئین در ادرار نشان می دهد هر دو مانع مکانیک کلیه آسیب و مانع الکترواستاتیک، و از دست دادن پروتئین می تواند غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی آسیب برساند. در طی این پیشرفت، پروتئینوری می توانید برخی از خطرات دیگر شود. آن ها هستند:

- در معرض خطر بیماری های قلبی عروقی

- میزان مرگ و میر کل

- شروع سکته مغزی

- پیشرفت بیماری کلیوی ناشی از دیابت

- دیگر

با توجه به تحقیقات بالینی، مدیریت خوبی از پروتئین دارای اثر بزرگ در حفاظت از بافت عملکرد کلیه باقی مانده است. بنابراین، نتیجه می گیریم که بسیار مهم است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به عنوان به زودی به عنوان در آزمایش ادرار یافت کنترل آلبومینوری و یا پروتئینوری خود.

چگونه برای مدیریت پروتئینوری در بیماران DN؟

بسیاری از داروها، درمان های پزشکی و داروهای خانگی می تواند کمک به جلوگیری از از دست دادن پروتئین. مهار کننده های ACE، روند، ARBs، استروئیدها، دارچین، رعد و برق تاک خدا، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام دارو، و غیره، همه چیز است که معمولا برای درمان این مشکل استفاده می شود. البته، تمام درمان باید در شرایط بیماری بیماران بستگی دارد. به ما بگویید در نتیجه پروتئین ادرار آزمون سطح کراتینین و سطح GFR از طریق تابلو اعلانات زیر بنابراین ما می توانیم برخی از درمان راهنمایی در جزئیات ارسال.

http://enfermedad-renal.com/la-nefropatia-diabetico/1891.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، نفروپاتی دیابتی و درمان علائم، پروتئینوری ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: